Merhaba sevgili takipçilerim.
Daha önce sizlere saçlarımın aşırı derecede döküldüğü konusunda bir yazı yazmıştım. Sonunda mutlu sona ulaştım. Benim gibi saç dökülmesi problemi yaşayan bir çok bayana neler yaptığımı anlatmak istiyorum.
Öncelikle doktora gittim ve kan testi yaptırdım , demir eksikliğimin ve hormon problemlerimin olmadığını gördüm yani test sonuçlarım normal çıktı. Ayrıca stres yaptığım kafama taktığım bir problemim yoktu.
doktor prominoxil adında bir şampuan ve ace selenyum diye bir ilaç yazdı. Bunları 1 ay kullandım ve bu 1 ay içinde saçlarıma fön düzeltici maşa asla yapmadım. Bol badem ceviz fındık tükettim. Hatta faydasını görmedim diye bir de yazı yazdım. Ama etkisini yeni yeni görmeye başladım. Önceleri günde 70 tel dökülen saçlarım şimdi 10 tel anca dökülüyor. Benim anlatacaklarım bu kadar. Sorunuz olursa yorum kısmına lütfen yazın.
Daha önce sizlere saçlarımın aşırı derecede döküldüğü konusunda bir yazı yazmıştım. Sonunda mutlu sona ulaştım. Benim gibi saç dökülmesi problemi yaşayan bir çok bayana neler yaptığımı anlatmak istiyorum.
Öncelikle doktora gittim ve kan testi yaptırdım , demir eksikliğimin ve hormon problemlerimin olmadığını gördüm yani test sonuçlarım normal çıktı. Ayrıca stres yaptığım kafama taktığım bir problemim yoktu.
doktor prominoxil adında bir şampuan ve ace selenyum diye bir ilaç yazdı. Bunları 1 ay kullandım ve bu 1 ay içinde saçlarıma fön düzeltici maşa asla yapmadım. Bol badem ceviz fındık tükettim. Hatta faydasını görmedim diye bir de yazı yazdım. Ama etkisini yeni yeni görmeye başladım. Önceleri günde 70 tel dökülen saçlarım şimdi 10 tel anca dökülüyor. Benim anlatacaklarım bu kadar. Sorunuz olursa yorum kısmına lütfen yazın.
Yorumlar