saçlarım artık dökülmüyor

Merhaba  sevgili  takipçilerim.
Daha önce sizlere saçlarımın aşırı derecede döküldüğü konusunda bir yazı yazmıştım. Sonunda mutlu sona ulaştım. Benim gibi saç  dökülmesi  problemi  yaşayan bir çok  bayana neler  yaptığımı  anlatmak istiyorum.
Öncelikle doktora gittim ve kan testi yaptırdım , demir eksikliğimin ve hormon problemlerimin olmadığını gördüm  yani test sonuçlarım normal çıktı. Ayrıca  stres yaptığım kafama taktığım bir  problemim yoktu.
doktor prominoxil adında bir şampuan ve ace selenyum diye bir ilaç  yazdı. Bunları  1 ay kullandım ve bu 1 ay içinde saçlarıma fön düzeltici maşa asla yapmadım. Bol  badem ceviz fındık tükettim. Hatta faydasını görmedim diye bir de yazı yazdım. Ama etkisini yeni yeni görmeye  başladım. Önceleri günde 70 tel dökülen saçlarım şimdi 10 tel anca dökülüyor. Benim  anlatacaklarım bu kadar. Sorunuz olursa yorum  kısmına lütfen yazın.

Yorumlar