DEKUPAJ TEPSİ SON HALİ

CAM TAKILINCA O ZAMAN DA FOTOĞRAFINI ÇEKER YAYINLARIM
 

Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok güzel elinize sağlık
Unknown dedi ki…
çok teşekkürler
Alfabenin E Harfi dedi ki…
Çok güzel olmuş bana da beklerim....
Unknown dedi ki…
çok teşekkür ederim.Kızıma hatıra olsun istedim.Sitenize hemen uğruyorum
Unknown dedi ki…
ÇOK GÜZEL OLMUŞ GERÇEKTEN ELLERİNİZE SAĞLIK
Unknown dedi ki…
teşekkür ederim yorumunuz çok içten
kelebek80 dedi ki…
Elinize saglik cok guzel olmus.Nasil yaptiginizi anlatabilirmisiniz?benimde kizim var onun icin yapmak istiyorum.
Unknown dedi ki…
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.yapılışını şu linkte http://birdemetoyku.blogspot.com.tr/2013/04/dekupaj-tepsi.html
anlatmıştım.bir bakmanızı tavsiye ederim.Yine soracağınız bir şey olursa bana yazabilirsiniz.