2 çocuktan sonra bir okuma hevesi sardı ki beni sormayın.Daha önce işletme ve iktisat bitiren birine göre çok farklı bir alana yöneldim.Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Bölümüne yazıldım.Okuduğum lise imam-hatip değilde düz lise olduğu için birazda zorlanacak gibiyim.Özellikle de hiç bilmediğim Arapça konusunda.O yüzden çok fazla yayın paylaşamıyorum sizlerle.İnşallah alnımın akıyla bu işin içinden çıkabilirim.
2 çocuktan sonra bir okuma hevesi sardı ki beni sormayın.Daha önce işletme ve iktisat bitiren birine göre çok farklı bir alana yöneldim.Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Bölümüne yazıldım.Okuduğum lise imam-hatip değilde düz lise olduğu için birazda zorlanacak gibiyim.Özellikle de hiç bilmediğim Arapça konusunda.O yüzden çok fazla yayın paylaşamıyorum sizlerle.İnşallah alnımın akıyla bu işin içinden çıkabilirim.
Yorumlar