YAĞLIBOYA KIZ KULESİ TABLOM tarih: Haziran 23, 2014 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar İşe ara verdiğim için evde kendime uğraş ararken yağlıboya yapmak geldi aklıma.Bu da ilk denemem.Umarım beğenirsiniz. Diğerlerini de yine yaptıkça sizlerle paylaşacağım. Yorumlar Elifnaz dedi ki… Emeğinize sağlık harika bir tablo olmuş!http://bellemelange.net/blog Unknown dedi ki… emekle yapılan her şey güzeldir :) ellerinize kollarınıza sağlık Unknown dedi ki… ÇOK TEŞEKKÜRLER
Yorumlar
http://bellemelange.net/blog