YAĞLIBOYA KIZ KULESİ TABLOM

İşe ara verdiğim için evde kendime uğraş ararken yağlıboya yapmak geldi aklıma.Bu da ilk denemem.Umarım beğenirsiniz. Diğerlerini de yine yaptıkça sizlerle paylaşacağım.


Yorumlar

Elifnaz dedi ki…
Emeğinize sağlık harika bir tablo olmuş!

http://bellemelange.net/blog
Unknown dedi ki…
emekle yapılan her şey güzeldir :) ellerinize kollarınıza sağlık
Unknown dedi ki…
ÇOK TEŞEKKÜRLER