ŞİMDİ OKULLU OLDUK


2 çocuktan sonra bir okuma hevesi sardı ki beni sormayın.Daha önce işletme ve iktisat bitiren birine göre çok farklı bir alana yöneldim.Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İlahiyat Bölümüne yazıldım.Okuduğum lise imam-hatip değilde düz lise olduğu için birazda zorlanacak gibiyim.Özellikle de hiç bilmediğim Arapça konusunda.O yüzden çok fazla yayın paylaşamıyorum sizlerle.İnşallah alnımın akıyla bu işin içinden çıkabilirim.

Yorumlar

dlkgzr dedi ki…
başarılar diliyorum , bende ilahiyat istiyorum ama arapçayı nasıl yaparım bilemediğimden şimdilik erteledim , arapça konusundaki deneyimlerinizi daha sonra paylaşırsanız sevinirim ::)
reyhane dedi ki…
Hayırlı olsun
Unknown dedi ki…
Mutlaka paylaşırim
Unknown dedi ki…
Cok tesekkurler umarım hayırlı olur
Nurgül YÖRÜK dedi ki…
Blogumda sizi bekleyen bir Dart ödülü var:)