Kitabı burda ki bir alışveriş merkezini gezerken aldım.Alma sebebim hem merak hem de fiyatının uygun olması idi.Aslında ismini duymadığım bir yazar ve çok satanlar listesinde yer almayan bir kitap olduğu için çok bir beklentim olmadan okuduğum bir kitaptı.Kitaba neden 13.Kabilenin Sırrı ismi verilmiş bilemedim.Tek bir şeyi kimse öğrenemiyor o da kitaba isim olacak kadar önem arzetmiyor.Bunun dışında kitap kesinlikle konu olarak güzel bir kitaptı,yazarının yabancı olması Selçuklu Türkleri hakkında yorumlar yapmasına ve Yahudiliği övmesine neden olmuş.Ama kitaptaki karakterlerin gözüyle baktığımızda bu sorun olmayacaktır.Bütünlüğü itibariyle güzel bir kitaptı.
Kitabı burda ki bir alışveriş merkezini gezerken aldım.Alma sebebim hem merak hem de fiyatının uygun olması idi.Aslında ismini duymadığım bir yazar ve çok satanlar listesinde yer almayan bir kitap olduğu için çok bir beklentim olmadan okuduğum bir kitaptı.Kitaba neden 13.Kabilenin Sırrı ismi verilmiş bilemedim.Tek bir şeyi kimse öğrenemiyor o da kitaba isim olacak kadar önem arzetmiyor.Bunun dışında kitap kesinlikle konu olarak güzel bir kitaptı,yazarının yabancı olması Selçuklu Türkleri hakkında yorumlar yapmasına ve Yahudiliği övmesine neden olmuş.Ama kitaptaki karakterlerin gözüyle baktığımızda bu sorun olmayacaktır.Bütünlüğü itibariyle güzel bir kitaptı.
Yorumlar