BOLEYN KIZI


Kitabın ismini çok duymuş ama hiç okumamıştım.Çok beğendim.Konu bütünlüğü,anlatım,çeviri çok güzeldi.Kitabı beğendiğim için filmini de seyretmek istedim ama kitaba göre filmi daha sade ve kesik kesikti.Kitabın yanında sönük kalmıştı.Kitabı tavsiye ederim.

Yorumlar