HÜRREM


Demet Altınyeleklioğlu'nun kitapları çok övülmüş ve tarzının Philippa Gregory e çok benzediği söylenmişti.Sırf tarzından dolayı çok merak edip okudum.Benim için resmen facia idi.Boş sözler, fazladan sırf sayfa sayısını arttırmak için yazılmış sayfalar vardı.Çok fazla cinsellik içerdiği için çocuklarımın okumasını hiç istemem.Çocuklarım büyüyünce kitaplık değil kanepenin altı olacak bu kitabın yeri.

Yorumlar