KELEBEĞİN RÜYASI

Bu sabah karlı bir günle başladık.Kalktığımızda yavaş yavaş kar yağıyordu ama çok sürmedi 1 saat sonra durdu ve hava çok güzeldi.

 


 

 

Kar yağışı durunca eşimle sinemaya gittik.Tabi benim ısrarımla da Kelebeğin Rüyası filmini seçtik.

Film çok güzeldi. Bu kadar beğeneceğimi tahmin etmemiştim.Tam eski Türk Filmlerinin verdiği haz vardı.Verdiğim para helal olsun başka söz bulamıyorum.Herkese tavsiye ederim

Yorumlar