VE DEKUPAJ

Bir sipariş üzerine yaptığım dekupaj tepsimi sizler için fotoğrafladım. 
Siparişleriniz için bana mail atabilirsiniz.
zımparaladım 1 kat boyadım,sonra tekrar zımparalayıp boyadım.
3.kat boyadan sonra kurumasını bekledim

resmi tutkalladım ve itina ile yapıştırdım
son olarak vernikledim.

Yorumlar