Yeni bir blog yapmanın heyecanı içindeyim.Umarım uzun vadeli, balon gibi sönmeyen bir blog olur.Sık sık yazılarımı yazmaya çalışacağım ama çok zor sanırım işim.Size bir günümü anlatayım;
06:15 kalk
06.30 kahvaltı
06:45 eşi yolcu et ve hazırlanmaya başla
07:00 evden çık
07:05 otobüse bin
07:50 işyerindeyim
12:00-13:00 öğle paydosu
13:00-17:00 çalış çalış çalış
17:30 evdeyim
18:00 yemek zamanı
18:30-19:00 masayı topla-bulaşık-çöpleri topla
19:00 boş
20:00-23:00kitap okumak ve internet(eşimden sıra gelirse)
23:00 yat
Ha bir arada ilgilenmem gereken dünya güzeli kızım ÖYKÜ
İşte bu kadar haftada 5 gün böyle.Birde üstüne misafir gelirse değmesin yağlı boya:):(
ve gelelim ilk kitabımıza;
AHMET ÜMİT-SULTANI ÖLDÜRMEK
Sultan mı öldü ben mi öldüm bilemedim.Öncelikle tarihi bir roman olarak elime aldım kitabı ki tarihi romanları pek sevmem.Baştan sona kadar elimden bırakmak istemedim.Cinayet örgüsü çok kuvvetliydi.Baştan itibaren cinayeti kim işleyebilir diye düşünüyorsunuz ve sürekli bir tahmininiz oluyor, o mu? hayır, o mu? Hayır! Peki bu? Hayır! O zaman geriye o kaldı ama o da hayır.Meraktan çatladım kitabın sonuna kadar.Çok fazla detay vermeyeceğim, ama tarzınız bir kitapsa mutlaka okuyun derim.Sanırım Ahmet Ümit serilerine devam edeceğim....
Yorumlar