Demet hanım, kulladığınız malzemeleri yazar mısınız? Denemek istiyorum. Hangi üründen nekadar almalıyım bilmiyorum. Çay tabaklarımda değişiklik istiyorum. Birde bu işlemden sonra tabak vs yıkandığında renkler, desenler siliniyor mu? Aslında siz bunu detaylıca anlatsanız ne güzel olur. :))
ben çok fazla beğenmediğim için yapılışını yazmadım.Elle yıkadığınızda boyası gitmiyor ama makine de denemedim hiç.Hobi marketlerde akrilik boya satılıyor benim elimde ondan vardı ve onunla boyadım.önce peçeteleri dekupaj tutkalı ile yapıştırdım , üzerine 1 kat akrilik boyayı fırça ile sürdüm.Boya kuruyunca tekrar üzerini boyadım ve kurumaya bıraktım.Siz cam boyalarınıda araştırın belki onlar daha dayanıklı oluyordur.Ben elimdeki boyayı değerlendirmek istedim.İyi çalışmalar
Yorumlar