DEKUPAJ TEPSİ

Dün akşam yeni bir tepsi yapmak için kolları sıvadım.Tepsi bu kez farklı.Bölmeli bir tepsi seçtim.Çalışma bitince de cam takılacak üzerine.
 
Malzemeler:1 numara dekupaj fırçası,ince fırça,sünger zımpara, vernik istediğiniz bir renk boya,tutkal karıştırma kabı
 
Önce iç bölmeleri boyadım.Çünkü içlerine kızımın fotoğrafını yapıştıracağım.Önce boyamazsam fotoğraflara boya değebilir.
 
İç bölmeleri boyadıktan sonra arka tarafını boyamaya başladım.
 
 
 
 
 
 Ön tarafada 1 kat boya sürdükten sonra içteki bölmelere fotoğrafları yapıştırdım ve tekrar 1 kat daha boya sürdüm.Akşam eve dönünce vernikleyip sizin için son halinin fotoğrafını çekip ekleyeceğim.Boyarken önce 1 numaralı fırça ile boyadım , son katını ince fırça ile boyaya su katmadan boyadım.Boyarken fırça izi az da olsa kalıyor.Fırça izinin kalmasını istemezseniz sprey boya kullanabilirsiniz.Ama bu haliyle daha doğal ve daha el yapımı duruyor.
Akşama görüşürüz....

Yorumlar