İSTER SAKSI, İSTER KALEMLİK NE DERSENİZ ARTIK

Merhaba, uzun bir süredir yazı yazamıyordum.Kızımın malum korkuları tekrarlayınca işten izin alıp onunla vakit geçirmeye karar verdim. E tabi onunla ilgilenince de yazamadım.Allah'tan bugün erken uyudu da bir şeyler yapmaya vakit bulabildim.Bu görmüş olduğunuz objeyi birminikasya nın çekilişinden kazanmıştım.Saksı olarak mı yoksa kalem kutusu olarak mı kullansam diye düşünürken aklıma boya malzemelerimi bu kaba yerleştirmek geldi.Boya yapıpta onu boyamamak olmazdı bende dekupaj yaptım.






Yorumlar

Adsız dedi ki…
Merhaba hobi etkinliğinde eşleşmişiz :) blogunu izlemeye aldım yine haberleşiriz mailim jeliboncuk@live.com.. sevgiler
Unknown dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.