Uzun süredir yapmak isteyip de fırsat bulamadığım bir şeyi yaptım bugün.Kızıma çok yakışan tütü eteği.Tülün metresi 2 lira idi ben 2,5 metre kullandım.Badiyi de 4 liraya aldım.Çok kolay ve uygun bir kıyafet oldu.Eğer havalar güzel olursa kızımın 23 Nisan kıyafeti olacak
Yorumlar