Öncelikle ne renk boya alacağımı bilemedim.Sonra boyanın fiyatında indirim var deyince boş çıkmayım diye fuşya renk aldım çıktım.Boyanın rengi pembeye daha yakındı boya kuruyunca bu güzel renge dönüştü. Fakat bu kez boyanın kapatıcı özelliğini hiç beğenmedim. Önceki boyam RİCH idi ve 2-3 katta boya ahşabı tamamıyla kapatıyordu.Bu boyayı kaç kat sürdüm.Geç kurudu falan.Neyse siz siz olun ucuz etin yahnisini yemeye çalışmayın çünkü yenmiyor.
peçeteliğe dekupaj uyguladım renk tonu Osmanlı renklerini anımsatıyor.Yaldızda pek yakıştı.
Yorumlar
Sevgiler ♥