TAKI KUTUSUNA DEKUPAJ


Önce 1 kat boyadım ve boya kuruyunca zımparaladım.Daha sonra 2 kat daha boyayıp resmi tutkalladım.Son olarakta kenarları yaldızlayıp çiçeğe de hafif yaldız yaparak işlemi sonlandırdım.



Yorumlar

Adsız dedi ki…
Demet hanim yarin kargonuzu gonderecegim ins. Ben telefonumu mail olarak atmistim. Sizde telefonunuzu mesaj yada mail olarak gonderebilirseniz kargo bilgisine ekleyeyim elinize ulasmasi garanti olsun. Iyi geceler
Unknown dedi ki…
mail olarak yolladım.
iyi günler