Edebi olarak inceleyip,şekil yönünden değerlendirdiğimizde Ayşe Kulin bir biyografiyi çok güzel romanlaştırmış.Dili ve anlatımı çok güzel,insanı yormuyor ve çok önemli olaylar geçmese de akıcılığını korumuş.
İçerik ve konu yönünden incelediğimizde aslında hayatı kitap olarak yazılacak böyle çok insan vardır..İnsanın seramiğe devam etmek uğruna yuvasını yıkması bence hiç güzel bir şey değil.Belki sanatla ilgilenenler tam tersini düşünebilirler fakat ben halk olarak yaşantılarını tasvip etmedim.
Çok çok okunması lazım bir kitap değilmiş.
Yorumlar