elde kesme mantı

merhaba,
Uzun süredir yazı yazamıyordum.Çünkü bahar temizliğine başladım,Ramazana kolay hazırlanabilecek yemeklerim olsun diye biraz mantı kestim.Erişte makinem olmadığı için tek tek elde kestim.

Yorumlar