elde kesme mantı tarih: Haziran 03, 2013 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar merhaba, Uzun süredir yazı yazamıyordum.Çünkü bahar temizliğine başladım,Ramazana kolay hazırlanabilecek yemeklerim olsun diye biraz mantı kestim.Erişte makinem olmadığı için tek tek elde kestim. Yorumlar
Yorumlar