KERMES GEZDİK

Bugün iş arkadaşlarımla bir kermese gittik.Kafkas derneklerinin kermesiydi.Genelde çerkes yemekleri vardı.Tarihi Hunat Medresesinin içinde hep kermes olur ve ev yemeklerini içinize sinerek yiyebilirsiniz.Ben Çerkes mantısı yedim arkadaşım da Welibak dedikleri içi patatesli gözleme türü bir şey yedi.
 

 

Yorumlar