4 yılda bir tatile çıkınca ancak böyle bol gezmeli oluyor.Yıllardır coğrafya derslerinde anlatılan damlataş mağarasını da gezdim.Nem oranı çok fazla %95 civarı.İçeride çok fazla kalamıyorsunuz nem nefes almanızı zorlaştırıyor.Astım hastaları için faydalı olduğu söyleniyor.
Yorumlar