ANNELİK GÜNLÜĞÜM

Artık kızım Öykü 3 yaşını doldurdu.Korkuları gitti,tuvaletini tam anlamıyla öğrendi.Büyüdüğünü artık kendi de farketti ve beşikte yatmak istemiyor  "ben çocuk değilim ablayım" diyor.Tabi bu sözü söylemeye hakkı da var.Çünkü gerçekten abla olacak.Kısmetse 15 Martta yeni bir kızımız daha olacak ve iki kız annesi olarak benim işler kolaylaşacak eşimin yükü ağırlaşacak.EEEE baba olmak kolay değil.Ben ela gözlüyüm eşim kahverengi gözlü Öykü mavi gözlere sahip.Yani olmayacağı tutturduk.Bakalım yeni bebeğimizin göz rengi ne olacak.

Bakın bu da abla adayı ÖYKÜ m

Yorumlar