En son okuduğum kitap Banu Avar "KAÇIN DEMOKRASİ GELİYOR".Okurken üzülüyorsunuz , kendi geleceğinizden şüphe ediyorsunuz, ülkenizin sonunun bir gün Mısır,Libya,Irak gibi olacağına inanıyorsunuz.Bilmediğiniz bir çok bilgiye ulaşıyorsunuz.Medya da çok yer almayan bilgileri, demokrasi çığırtkanlığının nasıl türeyip ne hale geldiğini okuyorsunuz.Mutlaka okunmalı, tavsiye ediyorum.

Yorumlar