KAPUZBAŞI ŞELALESİNE OLAN GEZİMİZ

Havalar soğumadan Kapuzbaşına gidip piknik yapalım dedik.Kayseri merkezden 3,5 saat  falan sürüyor.Aslında Yahyalı ya kadar yol güzel ve çabuk varıyorsunuz fakat Yahyalı - Kapuzbaşı sı yol çok kötü,dolambaçlı.Birde kapuzbaşına varmak üzereyken yol yapımından dolayı yolu kapatmışlar bir dağın yüzündan yol vermişler , o dağ yoluna da mıcır dökmüşler sormayın gitsin.Resmen kaza yapmadan zor döndük.Bir daha da o yollar yapılmadan gitmeyceğim.

Ama tüm yol sorununa karşı şelale çok güzeldi.Doğa çok güzel.Gökyüzünü göremiyorsunuz çünkü ağaçlı dağlarla kaplı etrafınız.

Fotoğrafta belli olmayabilir ama çok yüksek bu şelaleler





Yorumlar