Havalar soğumadan Kapuzbaşına gidip piknik yapalım dedik.Kayseri merkezden 3,5 saat falan sürüyor.Aslında Yahyalı ya kadar yol güzel ve çabuk varıyorsunuz fakat Yahyalı - Kapuzbaşı sı yol çok kötü,dolambaçlı.Birde kapuzbaşına varmak üzereyken yol yapımından dolayı yolu kapatmışlar bir dağın yüzündan yol vermişler , o dağ yoluna da mıcır dökmüşler sormayın gitsin.Resmen kaza yapmadan zor döndük.Bir daha da o yollar yapılmadan gitmeyceğim.
Ama tüm yol sorununa karşı şelale çok güzeldi.Doğa çok güzel.Gökyüzünü göremiyorsunuz çünkü ağaçlı dağlarla kaplı etrafınız.
Fotoğrafta belli olmayabilir ama çok yüksek bu şelaleler
Ama tüm yol sorununa karşı şelale çok güzeldi.Doğa çok güzel.Gökyüzünü göremiyorsunuz çünkü ağaçlı dağlarla kaplı etrafınız.
Fotoğrafta belli olmayabilir ama çok yüksek bu şelaleler
Yorumlar