Aslında daha tam anlamıyla bitmedi ama ben acele ettim paylaştım.İlk defa stencil tekniğini denedim.Dekupajdan daha kolay ve pratik.Dekupajda yaptığımız gibi ahşabı 3 kat boyuyoruz.Yine her boyadan sonra zımparalıyoruz.Ana renk istenen tona gelince stencil şablonunu koyuyor ve üstten boyuyoruz.Bu kadar basit.
Yorumlar