Kızım büyüdüğünde bu yazılarıma bakacaktır.Onun battaniyesi ve yeleklerinide paylaşmak istedim.Yeni gelecek olan bebeğimizde bunları kullanacak.Hazırlık yapmama pek gerek yok.Örgü Modeli isteyenlerde bu resimlerden faydalanabilirler.
Merhabalar, Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)) Emeklerinize sağlık ne güzel şeyler yapıyorsunuz böyle :) Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/ Tekrarb görüşmek dileğiyle, İzmir'den kucak dolusu sevgiler....
fatma hanım size ve İzmir'e de sevgilerimi yolluyorum.içten yazdığınız yorumunuz beni çok mutlu etti.Hemen blogunuza bir göz atıp izlemeye alıyorum.görüşmek üzere.
Yorumlar
http://alfabenineharfii.blogspot.com
Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)) Emeklerinize sağlık ne güzel şeyler yapıyorsunuz böyle :)
Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Tekrarb görüşmek dileğiyle,
İzmir'den kucak dolusu sevgiler....