Yılmaz ÖZDİL in yıllardır Hürriyet Gazetesinde yazdığını bilmeyen yok gibidir.Ben de severek köşe yazılarını takip eder ve okurum.Benim gibi köşe yazılarını daha önce okumuş birine hiç de farklı gelmeyecek bir kitap.Tam Yılmaz Özdil üslubu,düşünce ve cümleleri.
Kitapta 2002 yılından bugüne kadar olan siyasal,toplumsal ve magazinsel gündemi ilgilendiren konulara değinilmiş.Daha önce duyduğumuz ,duymadığımız pek çok olaydan bahsetmiş.Bazen askeriyeyi,bazen medyayı bazende hükümeti tenkit etmiş.
Eğer roman tutkunu değilseniz ve yakın tarihin unutturduklarını yeniden anımsamak istiyorsanız okunabilecek bir kitap.
Yine de ben roman okumayı tercih ederim.Hayal dünyamızda oluşturduğumuz karakterler ve onların hayatı daha çok mutlu ediyor insanı.

Yorumlar