ZÜLFÜ LİVANELİ-SERENAD

 
 
Zülfü Livaneli'nin okuduğum ikinci kitabıydı bu.İlki daha önce de yazdığım Kardeşimin Hikayesi kitabıydı.O biraz daha sıkıcı başlamış daha sonra akıcı hale gelmeye başlamıştı.Ama Serenad daha akıcı ve konu olarak daha derindi.Kitabı çok beğendim.Hiç sıkmadı,zaten dil olarakta yalın bir Türkçe kullanıldığı için zevk alarak okudum.Tarih ve aşk beraber işlenmiş.Çok beğendim.Okumak isteyenlere tavsiye ederim.

Yorumlar