NEVŞEHİR ÜRGÜP'E GİTTİK

GEÇEN HAFTA EŞİMİN YÜKSEK LİSANS BAŞVURUSU İÇİN NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ ÜNİVERSİTESİ' NE GİTTİK.HEM ÜNİVERSİTEDEN HEMDE GÖREMEDEN KAMERAMA YANSIYANLARI SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.







Yorumlar

SERHİRA dedi ki…
Keşfettim geldim.Takipteyim.Sevgiler