Kitap sarı bozkır da yaşayan eşini ve 3 oğlunu savaş meydanında kaybeden,güçlüklerle yaşamış bir annenin toprakla dertleşmesini anlatıyor.Dili gayet sade ve anlaşılır.Betimlemeler çok güzel yapıldığı için kendinizi film izler gibi hissediyorsunuz.İnce bir kitap olduğu için sıkılmaz ve 1-2 gün içinde bitirebilirsiniz.
Yorumlar
Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/