KIŞ HAZIRLIKLARI 2

Kayınvalidem ve eltimin ellerine sağlık bu sene de salçamızı yaptılar.Aslında kaynarken de fotoğrafını çekecektim ama yetişemedim.Bahçeden topladığım domateslerle de eşimin çok sevdiği domates turşusu yaptım.

Turşu ve salçalarımı plasik bidonlara değil büyük 4 lt lik cam kavanozlara doldurdum.Plastik bidon kullanacaksanız eğer Tarım Ve Köy İşlari Bakanlığından izinli bidonları 1 defalık kullanabiliyorsunuz.Ama en sağlıklısı cam olduğu için ben tercikim o oldu.

Yorumlar