YAĞLIBOYA KIŞ TABLOSU



EEE artık kış geldi gelecek bende bir kış resmi yapmak istedim.Aklıma gelenleri çizdim daha bir şeyler eklemek istiyorum ama aklıma bir şey gelmiyor.Bu arada resmin gerçekteki renkleri çok daha canlı ve güzel faka fotoğraf makinem çok iyi çekememiş.Son halini yine sizlerle paylaşacağım.sevgiler

Yorumlar