CEMİLE-CENGİZ AYTMATOV


Cemile, bir çok okur tarafından en güzel aşk hikayesi olarak değerlendirilmiş.Okuduğum tüm yorumlar aynı şeyi söylüyordu.Bu yüzden çok merak ederek ve beklentimi de yükselterek aldım bu kitabı.Belki birilerine göre gerçekten güzel bir aşk yaşanmıştır fakat ben pek öyle algılamadım konuyu.Cengiz Aytmatov'un Toprak Ana isimli kitabında da eşi askere gitmiş bir kadının başka bir adamdan hamile kalması anlatılmıştı.Bu kitapta da yine savaşa giden birinin geride bıraktığı eşinin başka bir adama aşık olması anlatılmış.Üslup edebiyat açısından iyi olsa da konu edep açısından pek uygun değil.Eşini aldatan bir kadının yaşadıkları en güzel aşk hikayesi olamaz.

Tabi ki bunlar benim yorumum.Bir kitaptan her okuyucu farklı bir lezzet alır.Beğenenlere saygı duyuyorum fakat benim için boş bir kitap gibi.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
yorumumu beğenmenize sevindim teşekkürler