Kışın gelmesiyle birlikte artık sokak hayvanları yiyecek bulamaz oluyorlar.Özellikle de kuşlar.Kapının önüne yiyecek bıraktığınızda o yiyecekler dökülüp bir başkasının ezmesine neden olabiliyor.Ben o yüzden artan ekmekleri balkonuma koyuyorum ve 2 günde falan bitmiş oluyor.Balkonda olduğu için ekmek ufakları dökülse bile kimse basmamış oluyor.Ve ekmeklerin yendiğini görmek daha bir mutlu ediyor insanı.Bu kez su da bıraktım.
Bu arada bilenler bilir bu sene ilahiyat okumaya başladım.Hafta sonu sınavlarım olduğu için pek yayın paylaşamıyorum.Sınavlarım bittikten sonra anne-kız etkinliklerimiz de neler yaptığımızı paylaşacağım hepsi fotoğraflandı bekliyor.
Yorumlar