ELDE DİKİM ETEK



Makine ile dikişi beceremem diye makine almaya cesaret edemiyorum.Bu kumaşıda kendim için almıştım aslında ama vazgeçtim kızıma etek diktim.Önce dikdörtgen şeklinde kestiğim kumaşı alt ve üste gelecek yerlerden içe büküp düktim.Daha sonra birleşme yerini diktim.En sonda beline lastik geçirdim.

Yorumlar

Nurgül YÖRÜK dedi ki…
Canım bence acilen makina almalısın,öyle gözünde büyüttüğün kadar zor değil:)başta basit şeylerle başlarsın,inan bana kalsa başından kalmayacağım,makinamı ve dikişi çok seviyorum,motive oluyorum,dinleniyorum resmen:)Makinam da Janome 423s çok memnunum almak istersen fikir olsun:):)Fiyatı 650 tl civarı:):)
Nurgül YÖRÜK dedi ki…
Bu arada etek de çok tatlı olmuş,ellerine sağlık,ufaklık güzel günlerde giysin:)
Unknown dedi ki…
Çok teşekkür ederim desteğin için. O kadar para veremem sanırım. Ucuz bir şey alsam diye düşünüyorum. Senin diktigin etek pantolon çok güzel olmuş. Ellerine sağlık
Nurgül YÖRÜK dedi ki…
O zaman A 101 i takip et canım,Singerin uygun fiyatlı modeli geliyor ara ara.Ben kullanmadım ama kullananlar memnunmuş.
Unknown dedi ki…
takip edeceğim.Çok teşekkür ederim