EKLER PASTA



Tadını çok sevdiğim ama daha önce yapmayı hiç denemediğim ekler yani kedidilli pasta yaptım.Tadı güzel,kendi pratik oldu.Bakın nasıl pratik ve çabucak oldu;

1 paket vanilyalı puding
1 paket çikolata sos
1 paket kedi dili bisküvi
4 su bardağı süt



*2 su bardağı süt ile vanilyalı pudingimizi pişiriyoruz.
*2 su bardağı süt ile çikolatalı sosumuzu pişiriyoruz.
*1 adet bisküviyi arkalı önlü süt ile ıslatıyoruz.Çok ıslatmayın eziliyor.
*ıslattığımız bisküvinin üzerine pudingden sürüyoruz.
*tekrar bir bisküvi ıslatıp pudingli bisküvimizin üzerine koyuyoruz.
*en üste çikolata sos gezdiriyoruz
*buzdolabında dinlendiriyoruz.
*afiyet olsun

Yorumlar

selin genç dedi ki…
ellerine sağlık güzel görünüyor :)
Unknown dedi ki…
teşekkürler emin olun tadı daha güzel