1 lt süt
10 yemek kaşığı şeker
9 yemek kaşığı irmik
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağ
2 yemek kaşığı kakao
süslemek için çikolatalı sos
- yapılışı:süt,şeker,irmik,vanilya bir tencereye alınır ve kaynayana kadar karıştırılır.2-3 dk kaynadıktan sonra tereyağ eklenip eriyene kadar tekrar karıştırılıp kaseler yarıya kadar tatlı ile doldurulur.
- Tencerede biraz tatlı bırakılır ve kakao karılıp karıştırılır.Kaselerin kalan yarılarıda kakaolu tatlı ile doldurulur ve buzdolabında soğumaya bırakılır.Soğuyan tatlılar ters çevrilip servis tabağına aktarılır.
- Üzerine çikolatalı sos gezdirilir.Afiyet olsun


Yorumlar
blogunuzu cok begendim takipyetim artık :)
blogumada beklerim
www.tesetturnotlari.blogspot.com.tr