KIŞ HAZIRLIKLARI 1 - 2015





Bu yaz o kadar çabuk geçti ki nasıl geçtiğini bile anlamadım.Artık eylül ayındayız ve kış hazırlıkları başladı.Bahçeden topladığım elmalar vardı evde.Ben de onları ince ince dilimleyip bir bezin üzerine serdim ve kurumaya bıraktım.Kışın yemek güzel oluyor.

 
 yavaş yavaş kurmaya başladım.Ben 1 litrelik kavanozlara kuruyorum.Açılınca hemen bozulmuyor.
 
 
Ve son olarak da kayınvalidemin yaptığı ev salçam. Hazır salçalara alışkın olmadığımız için yiyemiyoruz ve yemekleri de tatsız tuzsuz geliyor bize.Sizlerde kış hazırlığına başladıysanız yorum kısmına bloğunuzun adresini yazarsanız sizlerin hazırlığını da görüp fikir edinmek isterim.
Allah hepimize ağız tadı ile yemeyi nasip etsin.
 
 

Yorumlar