Biz evde kitap olmasına ve kitaplık olmasına çok önem veren bir aileyiz.
Çocuklar evde kitap ve kitaplık görünce kitaplar onlara soğuk ve yabancı bir şey gibi gelmiyor. Okuma bilmeseler bile onlara dokunmaları,sayfalarını karıştırmaları bile çok önemli.Bana katılır mısınız bilmem ama bazı ailelere evde bir kitaplık olsa ,çocuk kitap görerek büyüse denildiğinde evde yer olmadığından, eve kalabalık yaptığından bahsediliyor. Çok merak ediyorum içine bardaktan başka bir şey konulmayan vitrinden, gümüşlükten daha mı önemsiz de baş köşeye gümüşlük konurken kitaplığa yer bulunamıyor.Sonra da şikayet ediliyor ki çocuğum kitap okumuyor diye. Siz ev halkı olarak kitabın önemini kavrayamadan çocuklarınıza bunu nasıl telkin edebilirsiniz? Çocuklar söylediklerinizi değil yaptıklarınızı taklit ederler. Siz anne baba olarak akşamları yarım saatinizi kitap okumaya ayırdığınızda göreceksiniz ki çocuğunuz da kitap almış okuyor yada resimlerine bakıyor olacak.
Çocuklar evde kitap ve kitaplık görünce kitaplar onlara soğuk ve yabancı bir şey gibi gelmiyor. Okuma bilmeseler bile onlara dokunmaları,sayfalarını karıştırmaları bile çok önemli.Bana katılır mısınız bilmem ama bazı ailelere evde bir kitaplık olsa ,çocuk kitap görerek büyüse denildiğinde evde yer olmadığından, eve kalabalık yaptığından bahsediliyor. Çok merak ediyorum içine bardaktan başka bir şey konulmayan vitrinden, gümüşlükten daha mı önemsiz de baş köşeye gümüşlük konurken kitaplığa yer bulunamıyor.Sonra da şikayet ediliyor ki çocuğum kitap okumuyor diye. Siz ev halkı olarak kitabın önemini kavrayamadan çocuklarınıza bunu nasıl telkin edebilirsiniz? Çocuklar söylediklerinizi değil yaptıklarınızı taklit ederler. Siz anne baba olarak akşamları yarım saatinizi kitap okumaya ayırdığınızda göreceksiniz ki çocuğunuz da kitap almış okuyor yada resimlerine bakıyor olacak.
Bu konudan çok şikayetçiydim anlattım rahatladım😀
Şimdi gelelim fotoğraftaki kitaplara. Bunlar okul öncesi için hazırlanmış kitaplar. 5 tanesini 20 TL ye aldım.Kargo da bedava idi.İçinde rakamlar,çizgi çalışmaları,boyamalar,eşleştirmeler gibi etkinlikler var.1 i hariç 4 ünü çok beğendim.Beğenmediğim ise harflerle ilgili olandı.Okula gitmediği için kızım o kitapçığı şimdilik yapmayacak .Benden bugünlük bu kadar hoşçakalın👋

Yorumlar