Eşim işte, çocuklar okulda, küçükte uyuyorken biraz kendime çalışayım dedim. Evde boş oturamayanlardanım ben.Kimisi boş duramaz temizlik yapar,kimisi kitap okur,kimisi el işi yapar ben de böyle bir seçenek buldum kendime.İspanyolca.Evde öğrenebileceğim en azından turist seviyesinde konuşabileceğimi düşündüğüm bir dil.Eğer siz de evde dil öğrenmek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim. İnternette doküman , video çok fazla ama devamlılık önemli. Devam etmezseniz maalesef öğrenemiyorsunuz..Bana ne katkısı olur diye düşündüğümde iş olarak bir katkısı olmaz. Çünkü çalıştığım yerde öyle bir şart yok 😔Ama çocuklarıma öğretebilirim.😊Düşünen olursa bilgilerimi de seve seve paylaşırım.İleri ki zamanlarda ne aşamada olduğumdan bahsederim sizlere.Şimdilik hoşçakalın👋👋👋


Yorumlar