VE YENİDEN DEKUPAJ


Bu kez peçete ile yapmayı denedim.Bunlar BİM den aldığım peçetelerim.


Bu çiçekli peçete dekupaj için uygun gibi geldi ve başladım en gıcık iş kesmeye

                          

Sıra geldi ahşabımızı zımparalamaya


Ve de ta ta ta taaamm.İşte sonuç.Benim gibi acemi birisi için gayet güzel oldu.Rengi lilanın güzel ve canlı bir tonu.Ama fotoyu akşam çektiğim için çok soluk çıktı.Bundan sonra bol bol tepsi boyarım çünkü bu kez boyaları büyük boy aldım. EEEE ne de olsa artık ustayım:))

Yorumlar

assortiek dedi ki…
çok güzel olmuş:)
Nurgül YÖRÜK dedi ki…
ben de bu işe hep girişmek istiyorum ama kalıyor.ilk etapta alınması gereken malzemeler nelerdir?Normal okul tutkalı diye satılan tutkallarla da olur mu?son soru illa yüzeyi boyamak mı lazım,mesela beyaz yüzeyli herhangi bir şeye uygulanabilir mi?Allahım sorularımdan üşengeç biri oldugum nasıl da anlaşılıyor değil mi?:):):):)
Unknown dedi ki…
normal okul tutkalı nasıl oluyor bilmiyorum.Uhu gibi bir şeyse onu sadece altına sürebilirsiniz.Ama dekupaj tutkalını hem altına hem üstüne fırça ile sürebiliyoruz.fırça ile sürülünce pürüzsüz bir şekilde yapışıyor.Yine de bir deneyin istersiniz.Yüzeyi boyamasanızda olur.ben 1,5-2 tl civarı.
http://birdemetoyku.blogspot.com.tr/2013/04/ister-saksi-ister-kalemlik-ne-derseniz.html bu linke bakabilirseniz saksıya dekupaj yaptım.yüzeye boya uygulamadım.herhani bir şeye de uygulanabiliyor..10 parmağınızda 10 marifet var bunuda kolaylıkla yapabilirsiniz.