Bu kez peçete ile yapmayı denedim.Bunlar BİM den aldığım peçetelerim.
Bu çiçekli peçete dekupaj için uygun gibi geldi ve başladım en gıcık iş kesmeye
Sıra geldi ahşabımızı zımparalamaya
Ve de ta ta ta taaamm.İşte sonuç.Benim gibi acemi birisi için gayet güzel oldu.Rengi lilanın güzel ve canlı bir tonu.Ama fotoyu akşam çektiğim için çok soluk çıktı.Bundan sonra bol bol tepsi boyarım çünkü bu kez boyaları büyük boy aldım. EEEE ne de olsa artık ustayım:))
Yorumlar
http://birdemetoyku.blogspot.com.tr/2013/04/ister-saksi-ister-kalemlik-ne-derseniz.html bu linke bakabilirseniz saksıya dekupaj yaptım.yüzeye boya uygulamadım.herhani bir şeye de uygulanabiliyor..10 parmağınızda 10 marifet var bunuda kolaylıkla yapabilirsiniz.