SEPET BOYAMA tarih: Nisan 20, 2013 Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Aslında hiç bir malzemeyi özel olarak almadım. Lila boya uzun süredir elimde fazlasıyla ve bitirmeye çalışıyorum.Sepet markette 1,5 TL idi ucuz diye aldım.Dantel ise bir bluzumun yakası çok açıktı ona diktiğimden kalmıştı.Sonuç bu çıktı. Yorumlar Unknown dedi ki… çok hoş olmuş böyle.feyzanincicileri Unknown dedi ki… çok teşekkürler feyza
Yorumlar