SEPET BOYAMA


Aslında hiç bir malzemeyi özel olarak almadım. Lila boya uzun süredir elimde fazlasıyla ve bitirmeye çalışıyorum.Sepet markette 1,5 TL idi ucuz diye aldım.Dantel ise bir bluzumun yakası çok açıktı ona diktiğimden kalmıştı.Sonuç bu çıktı.





Yorumlar

Unknown dedi ki…
çok hoş olmuş böyle.feyzanincicileri
Unknown dedi ki…
çok teşekkürler feyza