TAKI KUTUSUNA DEKUPAJ 3



pembe ortancalı takı kutusunu hatırlarsınız. (bakınız)
o kutuyu çok sevince birde arkadaşım Canan'a yapıp hediye etmek istedim.Elimde kalan mor ortanca bu iş için çok güzel oldu.Canan'ın yatak odası da mor olduğu için çok uyacaktır.Canan'ın hadeberi yok sürpriz yapmak istedim.O da bu satırları okurken öğrenecek.Güle güle kullan canım arkadaşım.:)

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Bu güne kadar aldığım en özel hediye .Hem el emeği olması,hem bana evime özel düşünmüş olman,hemde ince bir şekilde sürpriz yaparak vermen çok çok hoşuma gitti.Hediyemin güzelliği apayrı mutlu etti zaten.Çok teşekkür ederim canım arkadaşım.Evimin en güzel köşesinde her zaman severek kullanacağım...Seni çok seviyorum...Canan.
Unknown dedi ki…
ne demek beğendiğine de çok sevindim.ben de seni çok seviyorum.